in

رانچی:مورہآبادی گراؤنڈ میں یوم آزادی کی تقریبات میں 13 پلاٹون لیں گے حصہ، ڈی سی ایس ایس پی نے لیا جائزہ

رانچی:مورہآبادی گراؤنڈ میں یوم آزادی کی تقریبات میں 13 پلاٹون لیں گے حصہ، ڈی سی ایس ایس پی نے لیا جائیزہ

RANCHI, LAGATAR URDU NEWS

رانچی: مورہآبادی گراؤنڈ میں منعقدہ یوم آزادی کی تقریبات میں 13 پلاٹون حصہ لیں گے۔ ہفتہ کو پرچم کشائی کی تقریب کی تیاریوں کے لیے ڈی ڈی راہل کمار سنہا کی قیادت میں فل ڈریس ریہرسل کا انعقاد کیا گیا۔ فل ڈریس ریہرسل کے دوران یوم آزادی کے پروگرام دہرائے گئے۔
تمام پارٹیوں کو ڈی سی اور ایس ایس پی کی طرف سے پریڈ سے متعلق ضروری ہدایات دی گئیں، اس کے علاوہ پنڈال کا معائنہ کرنے اور تیاریوں کا جائزہ لیا۔ اس دوران ڈی سی نے متعلقہ افسران کو ہر وقت مکمل تیاری کو یقینی بنانے کی ہدایت کی۔

یوم آزادی کے حوالے سے مورہآبادی گراؤنڈ میں پرچم کشائی کی تقریب کے لیے تعینات افسران کی مشترکہ بریفنگ دی گئی، اس دوران ضلعی سطح کے افسران کے ساتھ پولیس افسران بھی موجود تھے۔ بریفنگ کے دوران، تمام افسران کو ڈی سی اور ایس ایس پی، رانچی کی طرف سے جاری کردہ مشترکہ حکم کے بارے میں تفصیلی جانکاری دی گئی۔ تمام ڈیپوٹیشن افسران کو ہدایت کی گئی کہ وہ بروقت ڈیپوٹیشن کے مقام پر پہنچ کر اپنے فرائض اور ذمہ داریاں پوری کریں۔

ڈی سی نے کہا کہ تمام انتظامی اور پولیس افسران اپنے اپنے ڈیپوٹیشن کی جگہ کو اچھی طرح سمجھیں، جہاں جن کی ڈیوٹی لگی ہے وہ ایک بار جا کر دیکھیں۔ انہوں نے تمام مہمانوں کو پنڈال تک لانے کے لیے بروقت کارروائی کو یقینی بنانے کو کہا۔ ایس ایس پی کشور کوشل نے کہا کہ پروگرام میں آنے والے تمام مہمانوں کی سنجیدگی سے جانچ کی جانی چاہئے۔ کسی بھی ناپسندیدہ شخص کو داخل نہ کریں جس کے ساتھ قابل اعتراض مواد ہو۔

. یوگی نے ہر گھر میں ترنگا مہم شروع کی، لوگوں سے امرت مہوتسو میں شرکت کی اپیل کی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Written by Arif

یوگی نے ہر گھر میں ترنگا مہم شروع کی، لوگوں سے امرت مہوتسو میں شرکت کی اپیل کی۔

یوگی نے ہر گھر میں ترنگا مہم شروع کی، لوگوں سے امرت مہوتسو میں شرکت کی اپیل کی۔

سمیر وانکھیڑے پیدائشی طور پر مسلمان نہیں تھے، نواب ملک کو ایک اور جھٹکا لگا

سمیر وانکھیڑے پیدائشی طور پر مسلمان نہیں تھے، نواب ملک کو ایک اور جھٹکا لگا