in

افغانستان دھماکہ: کابل میں گوردوارے پر پھر حملہ، مین گیٹ پر بم دھماکے کی خبر

افغانستان دھماکہ: کابل میں گوردوارے پر پھر حملہ، مین گیٹ پر بم دھماکے کی خبر

KABUL, LAGATAR URDU NEWS

افغانستان کے دارالحکومت کابل میں گوردوارہ کرتا پر ایک بار پھر حملہ ہوا ہے۔ گرودوارے کے مین گیٹ کے قریب بم دھماکہ ہوا۔ تاہم ہندو اور سکھ برادری کے افراد کے محفوظ رہنے کی اطلاع ہے۔ انڈین ورلڈ فورم کے چیئرمین پونیت سنگھ چنڈوک نے یہ اطلاع دی۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ ایک ماہ قبل بھی کرتا پروان گوردوارے پر دولت اسلامیہ خراسان صوبہ (آئی ایس کے پی) کے ارکان نے حملہ کیا تھا۔ اس حملے میں درجنوں سکھوں اور طالبان کے ارکان کے مارے جانے کا دعویٰ کیا گیا تھا۔

آپ کو بتاتے چلیں کہ اگست 2021 میں طالبان نے بیس سال بعد افغانستان پر قبضہ کیا تھا۔ طالبان کے اقتدار میں آنے کے بعد سے سکھ برادری اور دیگر مذہبی اقلیتیں افغانستان میں تشدد کا نشانہ بنی ہوئی ہیں۔

طالبان نے اقتدار میں آنے کے بعد سے ملک کو محفوظ بنانے کا بارہا دعویٰ کیا ہے لیکن بار بار ہونے والے دہشت گردانہ حملے نہ صرف ان دعوؤں کی تردید کرتے ہیں بلکہ عالمی برادری کی جانب سے دہشت گردی کے دوبارہ سر اٹھانے کے ممکنہ خطرے کے بارے میں خدشات کو بھی اہمیت دیتے ہیں۔

مبصرین کا خیال ہے کہ اس طرح کے حملے ملک میں دہشت گردی کی ایک نئی لہر کو جنم دے سکتے ہیں اور چھوٹے گروپوں کو اندرونی لوگوں کی طرف سے کھلی حمایت حاصل ہوگی۔ اور ان کا ماننا ہے کہ جنگ زدہ ملک کی تعمیر نو میں امریکہ اور مغرب کے ملوث نہ ہونے کی بنیادی وجہ یہی رہی ہے۔

گزشتہ سال جب طالبان نے کابل پر قبضہ کیا تو افغانستان میں ہندوؤں اور سکھوں کی تعداد صرف 600 کے لگ بھگ تھی۔ جو لوگ بچ گئے ہیں وہ بنیادی طور پر سنی بنیاد پرست گروہوں کی طرف سے نشانہ بنے ہیں۔

متھن چکرورتی نے دعویٰ کیا کہ ٹی ایم سی کے 38 ایم ایل اے بی جے پی کے رابطے میں 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Written by Arif

Mithun Chakraborty claims 38 TMC MLAs in touch with BJP

متھن چکرورتی نے کیا دعویٰ, ٹی ایم سی کے 38 ایم ایل اے بی جے پی کے رابطے میں 

کان کنی لیز کیس: ریاستی حکومت کے ایس ایل پی پر کل سپریم کورٹ میں سماعت ہو سکتی ہے

کان کنی لیز کیس: ریاستی حکومت کے ایس ایل پی پر کل سپریم کورٹ میں سماعت ہو سکتی ہے