in

امرت مہوتسو: سائیکل پر 6 ممالک کا سفر کرنے والے اکرم، رن فار فریڈم کے لیے 51 کلومیٹر کی میراتھن دوڑیں گے

تصویر: اکرم انصاری اقلیتی بہبود کے وزیر حفیظ الحسن کے ساتھ
تصویر: اکرم انصاری اقلیتی بہبود کے وزیر حفیظ الحسن کے ساتھ

سورو شکلا Saurav Shukla

Amrit Mahotsav

RANCHI, LAGATAR URDU NEWS

رانچی: بین الاقوامی سائیکلسٹ، میراتھن رنر اور کوہ پیما اکرم انصاری چھ ملکوں کا سائیکلنگ ٹور مکمل کرنے کے بعد ایک بار پھر 51 کلومیٹر کی میراتھن میں حصہ لیں گے۔ اکرم، جس کا تعلق گرڈیہ سے ہے، نے 20 اگست 2019 سے 7 اکتوبر 2019 (49 دن) تک 6000 کلومیٹر کا سائیکل سفر مکمل کیا ہے۔ اس دورے کے دوران، اس نے ہندوستان، بنگلہ دیش، میانمار، تھائی لینڈ، ملائیشیا اور سنگاپور کا سفر کیا تاکہ طلباء میں تعلیم، خواتین کی حفاظت اور ٹرانس جینڈر کے بارے میں ان کی ذہنیت کو تبدیل کرنے کے مقصد سے بیداری پیدا کی جا سکے۔

اکرم انصاری 15 اگست کو آزادی کے امرت مہوتسو کے موقع پر رانچی اور رام گڑھ کے درمیان 51 کلومیٹر کی میراتھن دوڑ مکمل کریں گے۔ ریس صبح 4:00 بجے شروع ہوگی۔ جو صبح تقریباً 10:00 بجے رام گڑھ پہنچ کر ختم ہوگا۔ اس کا آغاز سٹیزن فاؤنڈیشن کی جانب سے جھنڈا دکھا کر کیا جائے گا۔

اکرم جس پور روڈ نے اڑیسہ سے رانچی تک 400 کلومیٹر سائیکل کا سفر 29.5 گھنٹے میں مکمل کیا ہے۔ یہ دورہ اتحاد کو فروغ دینے کے مقصد سے کیا گیا۔ ایک کوہ پیما کے طور پر، وہ الپائن انداز میں ماؤنٹ بلیک چوٹی پر چڑھ چکے ہیں۔ اس نے نیماس سے کوہ پیمائی کا بنیادی کورس بھی کیا ہے۔ جس میں اس نے الفا گریڈ حاصل کیا۔

اکرم نے کہا کہ لوگوں کو بیدار کرنا ہمیشہ میرے جنون کا حصہ رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ خطرے کے باوجود لوگوں کوبیدار کرنا میرا مقصد ہے اور یہ سلسلہ مستقبل میں بھی جاری رہے گا۔

اس کے ساتھ ہی جھارکھنڈ کے اقلیتی بہبود کے وزیر حفیظ الحسن نے بھی اکرم انصاری کی 51 کلومیٹر کی میراتھن دوڑ کی تعریف کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ یوم آزادی اور خاص طور پر آزادی کے 75ویں سال کے موقع پر رانچی سے رام گڑھ تک کی یہ دوڑ کئی لحاظ سے اہم ہے۔ ساتھ ہی آئی جی پریا دوبے نے کہا کہ اکرم آزادی کے امرت تہوار پر رانچی سے رام گڑھ تک 51 کلومیٹر کی میراتھن دوڑیں گے۔ اس کی ہمت کی جتنی تعریف کی جائے کم ہے

مختار انصاری کی اہلیہ پر پولیس کا شکنجہ، دو کروڑ سے زائد مالیت کی تین جائیدادیں ضبط۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Written by Arif

مختار انصاری کی اہلیہ پر پولیس کا شکنجہ، دو کروڑ سے زائد مالیت کی تین جائیدادیں ضبط

مختار انصاری کی اہلیہ پر پولیس کا شکنجہ، دو کروڑ سے زائد مالیت کی تین جائیدادیں ضبط

دہلی پولیس بے بس! آنند وہار تھانے کے اندر پولیس اہلکار کی پٹائی

دہلی پولیس بے بس! آنند وہار تھانے کے اندر پولیس اہلکار کی پٹائی