in

 چین اور تائیوان کے درمیان جنگ کے امکانات، ڈریگن نے فوجی مشقیں شروع کر دیں

China-Taiwan News: Chances of war between China and Taiwan, Dragon started military exercise

CHINA, LAGATAR URDU NEWS

چین اور تائیوان کے درمیان تنازعہ بڑھتا جا رہا ہے۔ امریکی پارلیمنٹ کی اسپیکر نینسی پیلوسی کے تائیوان کے دورے سے مشتعل چین واپس آتے ہی مزید جارحانہ ہو گیا ہے۔ چین نے تائیوان کو گھیرے میں لینے کے لیے اپنی سرحد کا محاصرہ شروع کر دیا ہے۔ خبر یہ بھی ہے کہ چینی فوج نے تائیوان کے گرد فوجی آپریشن شروع کر دیا ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق چین نے تائیوان کی سرحد پر جنگی جہاز، لڑاکا طیارے اور میزائل مشقوں کے لیے تعینات کر دیے ہیں۔ سرکاری میڈیا رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ پی ایل اے 4 سے 7 اگست تک چھ مختلف علاقوں میں فوجی مشقیں بھی کرے گی جو تمام سمتوں سے تائیوان کے جزیرے کو گھیرے ہوئے ہیں۔

امریکی پارلیمنٹ کی اسپیکر نینسی پیلوسی چین کے احتجاج کے باوجود منگل کو تائیوان کے دارالحکومت تائی پے پہنچیں۔ 25 سال بعد یہ پہلا موقع ہے جب کوئی امریکی اسپیکر تائیوان کے دورے پر تھا۔ اس سے قبل 1997 میں اس وقت کے اسپیکر نیوٹ گنگرچ یہاں پہنچے تھے۔ پیلوسی کے دورے سے حیران چین نے تمام اعلانات کر دیئے۔ اس کے علاوہ چینی لڑاکا طیاروں کو تائیوان کی سرحد پر پرواز کرتے دیکھا گیا۔ پیلوسی کے تائیوان سے نکلتے ہی 27 چینی لڑاکا طیارے تائیوان کی فضائی حدود میں داخل ہوئے۔

تائیوان ایک جزیرہ ہے جو جنوب مشرقی چین کے ساحل سے تقریباً 100 میل دور واقع ہے۔ تائیوان خود کو ایک خودمختار ملک سمجھتا ہے۔ اس کا اپنا آئین ہے۔ تائیوان میں عوام کی طرف سے منتخب حکومت ہے۔ اسی وقت، چین کی کمیونسٹ حکومت تائیوان کو اپنے ملک کا حصہ قرار دیتی ہے۔ چین اس جزیرے پر دوبارہ قبضہ کرنا چاہتا ہے۔ چینی صدر شی جن پنگ تائیوان اور چین کے دوبارہ اتحاد کی پرزور حمایت کرتے ہیں۔ تاریخی طور پر دیکھا جائے تو تائیوان کبھی چین کا حصہ تھا۔

مہاراشٹر کابینہ کی تقریب حلف برداری کل ہوگی۔ بی جے پی سے 8 اور شنڈے دھڑے سے 7 وزیر ہوں گے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Written by Arif

مہاراشٹر کابینہ کی تقریب حلف برداری کل ہوگی۔ بی جے پی سے 8 اور شنڈے دھڑے سے 7 وزیر ہوں گے۔

مہاراشٹر کابینہ کی تقریب حلف برداری کل ہوگی۔ بی جے پی سے 8 اور شنڈے دھڑے سے 7 وزیر ہوں گے

ہیمنت سورین کے معاملے میں الیکشن کمیشن میں 8 اگست کو سماعت

ہیمنت سورین کے معاملے میں الیکشن کمیشن میں 8 اگست کو سماعت