in

دسمبر تک گر جائے گی ممتا بنرجی کی حکومت، شوبھندو ادھیکاری کا بڑا دعویٰ

دسمبر تک گر جائے گی ممتا بنرجی کی حکومت، شوبھندو ادھیکاری کا بڑا دعویٰ

KOLKATA, LAGATAR URDU NEWS

مغربی بنگال میں بی جے پی لیڈر شوبھندو ادھیکاری نے بڑا دعویٰ کیا ہے کہ ریاست کی ممتا بنرجی حکومت دسمبر تک گر جائے گی۔ ریاست میں اپوزیشن لیڈر ادھیکاری نے منگل کو کہا کہ ترنمول کانگریس کی حکومت دسمبر تک گر جائے گی۔ اتنا ہی نہیں، انہوں نے یہ بھی دعویٰ کیا ہے کہ ریاست میں اسمبلی انتخابات 2024 میں ہونے والے لوک سبھا انتخابات کے ساتھ ہی کرائے جائیں گے۔ افسر کے اس بیان کی بحث کو لے کر ریاست میں قیاس آرائیاں کی جا رہی ہیں۔

حالانکہ یہ پہلی بار نہیں ہے کہ عہدیدار اس طرح کا دعویٰ کررہے ہیں لیکن اس بار انہوں نے کہا ہے کہ دسمبر تک ممتا حکومت گر جائے گی۔ عہدیدار نے کہا کہ چند ماہ انتظار کریں اور یہ مغربی بنگال میں اس سال دسمبر تک اقتدار میں نہیں رہے گا۔ 2024 میں اسمبلی انتخابات اور پارلیمانی انتخابات ایک ساتھ ہوں گے۔ تاہم ان کے اس دعوے کے بعد ترنمول کانگریس کی جانب سے جواب بھی سامنے آیا ہے۔

اپنی ایک رپورٹ میں اکنامک ٹائمز نے اطلاع دی کہ عہدیدار کے اس دعوے پر ترنمول کے قومی ترجمان سکھیندو شیکھر نے کہا کہ بی جے پی ریاستی حکومت کو گرانے کے لیے کروڑوں روپے خرچ کر رہی ہے۔ لیکن جلد ہی ایک دن آئے گا جب بی جے پی نہیں رہے گی۔ افسر کا یہ بیان ایسے وقت میں آیا ہے جب مغربی بنگال میں استاد بھرتی گھوٹالے میں سابق وزیر پارتھا چٹرجی کی گرفتاری کے بعد بی جے پی ریاستی حکومت پر حملہ کر رہی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Written by Arif

بہار میں ٹوٹا جے ڈی یو-بی جے پی اتحاد،  نتیش کمار شام 4 بجے گورنر سے کریں گے ملاقات 

بہار میں ٹوٹا جے ڈی یو-بی جے پی اتحاد،  نتیش کمار شام 4 بجے گورنر سے کریں گے ملاقات 

یوگی نے 150 بسوں کو ہری جھنڈی دکھائی، کہا - 60 سال سے زیادہ عمر کی خواتین کو مفت بس سروس دیں گے

یوگی نے 150 بسوں کو ہری جھنڈی دکھائی، کہا – 60 سال سے زیادہ عمر کی خواتین کو مفت بس سروس دیں گے