in

موتیہاری، دربھنگہ، کشن گنج سمیت کئی اضلاع میں این آئی اے کے بیک وقت چھاپے

Simultaneous raids by NIA in many districts including Motihari, Darbhanga, Kishanganj

PATNA, LAGATAR URDU NEWS

پٹنہ پی ایف آئی ٹیرر ماڈیول معاملے میں این آئی اے کی ٹیمیں چھاپے مارنے کے لیے جمعرات کی صبح بہار کے کئی اضلاع میں پہنچ گئیں۔ این آئی اے نے موتیہاری، دربھنگہ، کشن گنج، نالندہ اور پٹنہ اضلاع میں مختلف مقامات پر چھاپے مارے۔ اس دوران پھلواری شریف میں دہشت گردوں کے کیمپ کے ملزمان کے ٹھکانوں پر چھاپے مارے گئے۔ این آئی اے نے ملزم کے رشتہ داروں، رشتہ داروں اور آس پاس کے لوگوں سے پوچھ گچھ کی اور ان کی سرگرمیوں کے بارے میں دریافت کیا۔ ابھی تک چھاپوں میں کوئی گرفتاری سامنے نہیں آئی ہے۔

این آئی اےکی ٹیم بڑی تعداد میں سیکورٹی فورسز کے ساتھ جمعرات کی صبح مشرقی چمپارن ضلع کے چکیا پہنچی۔ یہاں کووا وارڈ 13 میں واقع ریاض معروف کے گھر پر چھاپہ مارا گیا۔ ریاض پاپولر فرنٹ آف انڈیا کے ریاستی سکریٹری ہیں۔ این آئی اے نے دربھنگہ کے اردو بازار میں پی ایف آئی کے وکیل نورالدین جنگی کے گھر پر چھاپہ مارا ہے۔ اس کے ساتھ ہی این آئی اے کی ٹیم نے محمد مستقیم اور ثناء اللہ کے گھر پر بھی چھاپہ مارا ہے۔

پٹنہ میں بھی پی ایف آئی ممبر اطہر کے گھر پر این آئی اے کی ٹیم نے چھاپہ مارا ہے۔ اطہر اس وقت جیل میں ہیں۔ این آئی اے کی ٹیم نے اس کے گھر کی تلاشی لی۔ اس کے علاوہ این آئی اے نے نالندہ، ارریہ، کشن گنج سمیت دیگر اضلاع میں پی ایف آئی ممبران کے احاطے پر بھی چھاپے مارے۔ نالندہ میں محمد اصغر علی کے گھر کی تلاشی لی گئی۔ چھاپہ مار کارروائی صبح 6 بجے کے بعد ہی شروع ہوئی۔ این آئی اے کی مختلف ٹیمیں منحرف ہوکر تمام اضلاع میں پہنچیں۔ مقامی پولیس اہلکار بھی این آئی اے کے ساتھ ہیں۔

Written by Arif

مسلمانوں کی پسماندگی کا ذمہ دار کون؟

مسلمانوں کی پسماندگی کا ذمہ دار کون؟

پٹنہ بھاگلپور میں پٹرول ڈیزل مہنگا: PETROL HIKE

پٹنہ بھاگلپور میں پٹرول ڈیزل مہنگا: PETROL HIKE