in

ملک اور ریاست کی چھ بڑی خبریں، ترنگا کس نے لہرایا، کس نے خود کو ماری گولی، کووڈ  کےکیا ہیں حالت ؟

ملک اور ریاست کی چھ بڑی خبریں، ترنگا کس نے لہرایا، کس نے خود کو ماری گولی، کووڈ  کےکیا ہیں حالت ؟

RANCHI, LAGATAR URDU NEWS DESK

مونٹی نیگرو میں مسلح شخص نے 10 افراد کو گولی مار دی۔

جنوب مشرقی یورپی ملک مونٹی نیگرو کے ایک مغربی شہر کی سڑکوں پر ایک شخص نے فائرنگ کر کے دو بچوں سمیت 10 افراد کو ہلاک کر دیا۔ اس کے بعد ایک راہگیر نے اسے گولی مار کر ہلاک کر دیا۔

امت شاہ اور ان کی اہلیہ نے گھر پر ترنگا لہرایا

مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ اور ان کی اہلیہ سونل شاہ نے آج سے ’ہر گھر ترنگا ابھیان‘ کے آغاز کے ایک حصے کے طور پر اپنی رہائش گاہ پر ترنگا لہرایا۔

آئی ٹی بی پی کے جوانوں نے 18,400 فٹ کی بلندی پر ترنگا لہرایا

انڈو تبتی بارڈر پولیس کے اہلکار لداخ میں 18,400 فٹ کی بلندی پر ترنگا لہرا رہے ہیں۔ اسی وقت، آئی ٹی بی پی کے اہلکاروں اور یاتریوں نے مقامی لوگوں کے ساتھ بدری ناتھ میں ‘ہر گھر ترنگا’ مہم کے تحت ترنگا یاترا میں حصہ لیا۔

جوان نے خود کو پستول سے گولی مار کر خودکشی کرلی

جھارکھنڈ کے لوہردگا ضلع میں ایک پولیس اہلکار نے مبینہ طور پر پستول سے خود کو گولی مار کر خودکشی کر لی۔ پولیس ذرائع نے بتایا کہ جوان آشوتوش کمار لوہردگا عدالت کے سرکاری وکیل کا محافظ تھا۔

  بچی کی مشتبہ موت کی تحقیقات کے لیے ایس آئی ٹی تشکیل دی گئی۔

آسام کے وزیر اعلیٰ ہمانتا بسوا شرما نے ڈھکیاجولی کے پرجا پاتھر گاؤں میں پراسرار حالات میں ہلاک ہونے والی 13 سالہ لڑکی کے گھر کا دورہ کیا۔ سی ایم نے معاملے کی جانچ کے لیے ایس آئی ٹی تشکیل دینے کی ہدایت دی اور تفتیش میں مبینہ غفلت کے الزام میں درنگ ایس پی، ایڈیشنل ایس پی اور دھولا پولیس اسٹیشن کے او سی کو معطل کرنے کا حکم دیا۔

کووڈ-19 کے تقریباً 16 ہزار نئے کیسز

ہندوستان میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کووڈ-19 کے تقریباً 16 ہزار نئے کیسز رپورٹ ہوئے اور انفیکشن کی وجہ سے 68 مریضوں کی موت ہو گئی۔ موت کے ان 68 واقعات میں 24 ایسے لوگ بھی شامل ہیں، جن کے نام اعداد و شمار کو دوبارہ ملاتے ہوئے کیرالہ میں انفیکشن سے ہونے والی اموات کی فہرست میں ڈالے گئے ہیں۔ اعداد و شمار کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران زیر علاج مریضوں کی تعداد میں 4 ہزار 271 کی کمی ہوئی ہے، اب زیر علاج مریضوں کی تعداد کم ہو کر 1 لاکھ 19 ہزار 264 ہو گئی ہے۔ جو کہ کل کیسز کا 0.27 فیصد ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Written by Arif

شیل کمپنی اور مائننگ لیز ایس ایل پی پر سپریم کورٹ میں سماعت

شیل کمپنی اور مائننگ لیز ایس ایل پی پر سپریم کورٹ میں سماعت

یوگی نے ہر گھر میں ترنگا مہم شروع کی، لوگوں سے امرت مہوتسو میں شرکت کی اپیل کی۔

یوگی نے ہر گھر میں ترنگا مہم شروع کی، لوگوں سے امرت مہوتسو میں شرکت کی اپیل کی۔