in

سورو گنگولی نے کرکٹ کے میدان میں واپسی کا کیا اعلان

Sourav Ganguly announced his return to the cricket field

LAGTAR URDU NEWS SPORT DESK

ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اور بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) کے موجودہ صدر سورو گنگولی کرکٹ کے میدان میں واپسی کرنے والے ہیں۔ جی ہاں، بائیں ہاتھ کے بلے باز دادا لیجنڈز لیگ کرکٹ میں ایک خاص کرکٹ میچ کھیلتے نظر آئیں گے، جس کا انکشاف انہوں نے خود کیا ہے۔ یہ ہندوستانی شائقین کے لیے ایک اعزاز ہوگا۔

گنگولی نے انسٹاگرام پر یہ اعلان کیا کہ وہ لیجنڈز لیگ کرکٹ کے سیزن 2 میں ایک خصوصی میچ کھیلیں گے۔ حال ہی میں LLC نے اعلان کیا کہ آنے والے سیزن کی میزبانی ہندوستان میں کی جائے گی۔ اس طرح ہندوستانی شائقین سورو گنگولی کو ایک بار پھر کھیلتے ہوئے دیکھ سکیں گے۔ تاہم، یہ ایک چیریٹی میچ ہوگا۔

بھارت کے سابق کپتان اور مشہور دادا نامی گنگولی نے بھی اس میچ کی تیاریاں شروع کر دی ہیں اور وہ جم میں پسینہ بہاتے نظر آئیں گے۔ گنگولی نے جم کی اپنی تصاویر بھی پوسٹ کی ہیں اور انہوں نے اس پوسٹ کے کیپشن میں اپنے لیجنڈز لیگ کرکٹ کھیلنے کی تصدیق کی ہے اور بتایا ہے کہ وہ اس میں کیوں شرکت کرنے جا رہے ہیں۔

گنگولی نے کیپشن میں لکھا، “آزادی کا امرت مہوتسو کے لیے فنڈ اکٹھا کرنے کے لیے چیریٹی میچ کے لیے تیار ہونے کے لیے ٹریننگ کا لطف لے رہا ہوں۔ ہندوستانی آزادی کے 75 سال اور خواتین کو بااختیار بنانے کے لیے لیجنڈز لیگ کرکٹ کے ٹاپ لیجنڈز کے ساتھ جلد ہی کچھ کرکٹ گیندوں کو مارنا ہے۔ لیجنڈز لیگ کرکٹ میں۔”

لیجنڈز لیگ کرکٹ کے شریک بانی اور سی ای او رمن راہیجا نے ایک آفیشل ریلیز میں کہا، ’’ہم دوسرے لیجنڈز کے ساتھ میچ کھیلنے پر لیجنڈری سورو گنگولی کا شکریہ ادا کرتے ہیں۔ ہمیشہ ایک لیجنڈ ہوتا ہے، ہمیشہ ایک لیجنڈ ہوتا ہے، دادا کرکٹ کے لیے ہمیشہ تیار رہتے ہیں۔ وہ ایک خصوصی چیریٹی میچ کھیلے گا، جو ہمارے ناظرین کے لیے بہت اچھا ثابت ہوگا۔ ہم دادا کے کچھ مشہور شاٹس دیکھنے کے منتظر ہیں۔”

سورو گنگولی نے 113 ٹیسٹ اور 311 ون ڈے میں ہندوستان کی نمائندگی کی اور تمام فارمیٹس میں 18,575 رنز بنائے۔ انہوں نے ون ڈے اور ٹیسٹ کرکٹ میں 195 میچوں میں ہندوستان کی قیادت کی اور ان میں سے 97 میں فتح حاصل کی۔ گنگولی نے 1996 کے موسم گرما میں انگلینڈ کے خلاف اپنا ٹیسٹ ڈیبیو کیا اور لارڈز میں اپنے پہلے ٹیسٹ میچ میں سنچری بنائی۔ بائیں ہاتھ کے بلے باز نے اپنے دوسرے ٹیسٹ میں بھی سنچری بنائی تھی۔

اسمرتی ایرانی نے صدر دروپدی مرمو کی بھی توہین کی، ادھیر رنجن نے اسپیکر سے کارروائی کا کیا مطالبہ 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Written by Arif

اسمرتی ایرانی نے صدر دروپدی مرمو کی بھی توہین کی، ادھیر رنجن نے اسپیکر سے کارروائی کا کیا مطالبہ 

اسمرتی ایرانی نے صدر دروپدی مرمو کی بھی توہین کی، ادھیر رنجن نے اسپیکر سے کارروائی کا کیا مطالبہ 

Mamta Banerjee was not aware of this, TMC MP claims in teacher recruitment scam

ممتا بنرجی کو اس کا علم نہیں تھا،  ٹیچر بھرتی گھوٹالہ میں ٹی ایم سی ایم پی کا دعویٰ